Bende yaşadım 12.haftada birde tam cuma akşamı oldu hafta sonuna denk geldi doktorum dinlen bol sıvı al geçmezse acilden gel dedi. Miktarı artmadı pazartesi kontrole gittik çok şükür bebek iyi. Herhangi bi kanama alanı da görmedi. Enfeksiyonum yüksek çıktı sanırım ondandı,enfeksiyon olabilir ama bebeği görmeden rahat edemiyceksin biliyorum git bi mutlaka bebeği gör.