rege0119 ilk gebeligimde, gebeliğimin başında değerim 3’tü. Hemen başladık d vitaminine. Bebek yeterli d vitamini almadığında Allah korusun raşitizm hastalığı oluyormuş. Şimdi yeniden gebeyim. Değerim 5 çıktı. Yine başlattı doktor. Düşük olması tehlikeli. Kullanmak degil 💐