Oğlum ocak ayında 3 yaşına girecek bu yaz 2 hafta uğraştım alışır belki diye ama sürekli başka sehirw gittiğimiz için tuvalet eğitimi yarıda kaldı başkasının evinde bezsiz dolaştıramazdım,derken hamileydim zaten arrık ağırlaşınca yine devam edemedim doğum yaptım geçen hafta ve bugun artık zqmanı geldiğini farkettim zaten tuvalete gidelim der belirtir ancak yaptıltan somra gidelim dıyor demin kakam geliyor dedi gittik aştına yapmıştı zaten ne yapabilirim çabucak bu süreci sabırla nasıl aşarım sizce ?