Anne olmayı çok istiyorum ama bi yandan da çok korkuyorum anne olmaktan sürekli aklıma düşünceler geliyor hayatım tamamen değişecek, eşimle aram nasıl olacak,sosyal hayatım nasıl olacak,iyi bi anne olabilecek miyim,doğumdan sonra çökecek miyim vs vs bi de etrafımda çok fazla çocukla alakalı olumsuz konuşan var bebek bakmak çok zor yaşlanıyorsun uyuyamıyorsun gibi gibi bir sürü olumsuz yorum duyuyorum hiç güzel yorum yapan yok.benim gibi düşünen var mı çok merak ediyorum siz de korkuyor musunuz?