Busraa3458 Tugbisss kızım 38 haftalıkken dogdu erkekler geç gelir diyolar ama bakalım hayirlisiyla doğururuz insallah🤗
emineeeeee Nisan anneleri nisan bebekleri başlıklarını gördükçe heyecanım artıyor 🙈 20li haftalarda hiç gelmeyecek sandığım 30lu haftalar sonunda geldi inşallah hayırlısıyla sağlıkla alırız kucağımıza miniklerimizi 🥰 benim kuyruk sokumumda çok ağrım oluyor sağa yatsam ağrıyor sola yatsam ağrıyor sürekli pozisyon değiştirerek uyuyorum deliksiz uyuduğum en son gün ne zamandı unuttum bile 🤦🏻♀️
Hanife_ Tugbisss ben de 33+0 ım 1 Nisanda doğumum şeker yüzünden 37. haftada sezaryen olcam 27 günüm kaldı son hazırlıklar planlar Allahtan herseyimi hazırlamıştım bianda karnım hızla büyümeye başladı geniz akıntısı burun tıkanıklığı nefes alamamaktan başka sorunum yok şükür
Hanife_ Roseyaman bu haftalarda bu şikayet çok oluyo galiba bnde 33 üm hamileyken bi ara dra gitmiştim sinüzitten bi sprey vermişti onu kullanıyorum arada
Hanife_ Busra_bugraaa neden korkuyorsunuz bnde sezaryen olcam sezaryenle ilgili hep iyi seyler okudum çok nadir kötü anılar var normal daha zor gibi geliyor bana
Busra_bugraaa Hanife_ aynen bende normal Doğum yapamam gibime geliyor kendime güvenemiyorum benim ikinci sezeryanım olacak sanırım yaşadığım için o acıları daha önce ondan korkuyorum ben biraz geç iyileştim 1 ay sürdü benim iyileşmem hep eğilerek yürüyordum falan iltihap kaptı yaram aktı hep öyle kalıcam zannediyordum onlardan etkilendim sanırım tabii her Doğum bir olmuyor ama aklıma yer etmiş onlar
Buse1907 Tugbisss Bende 35+2 yim canım. Kızımızı bekliyoruz, zaman hiç geçmiyor dediğin gibi. Son hazırlıkları, yapıyoruz artık. Çantamı falan hazırlıcam. Başımız henüz yukarıda, inş döner de doğumumda normal olur. 😊 sağlıkla kavuşalım inş.
Gulayse0233 Tugbisss 34+3 olduk 00.00 dan sonra bal oğlumla biz de 🎈bugün dr rutinimiz vardı. 2.691 kilomuz iyi dedi. 2 hafta sonra tkrar gidicez inş. Ben de de uykusuz geceler . Daldigimda surekli rüya görüp uyanmalar ,karın sertleşmesi ve kaburga altlarında batmalar başladı . Bi de vajina bölgesinde ağrı 😣 nst de sancı falan çıkmadı. Bu zamana kadar iyiydi şükür. İnşallah bundan sonra da zorlamaz 🙏
Hanife_ Busra_bugraaa iyi düşünün iyi olsun son zamanlarda sezaryen olan gördüklerim çok çabuk toparlandı ben de kendime çok dikkat edicem artık gerisi kısmet
Busra_bugraaa Hanife_ inşallah canım. Yaa hayırlısyla kucagımıza alalım Allah hayırlı doğumlar nasip etsin 😊
Oglanannesi11 Tugbisss 33+4 üm 20 Nisa’n tahmini ama çatı ağrım oluyor bacaklarım çok acıyor ağrıyı geçtim acı var resmen 😑 zaten normal Doğumdan korkuyorum neyapıcam bilmiyorum zamanda azaldı
Gulayse0233 Oglanannesi11 benim de altta ağrı oluyor bu hafta 🤔33+3 dün muayenede söyledim dr à bundan sonra olur dedi .nst de sancı çıkarsa çatı muayenesi yaparz dedi .😲 Bi saat dua ettim sancı çıkmasın diye 🙈
Hacis Tugbisss benim kızım da 32+4 oldu uykusuz ağrılı ve bol lavabolu günler hiç çekilmiyor 🤦🏼♀️ Sancılarım benim çok erken başladı 30 haftalıkken ilaçla durdular ama ara ara geliyor geçen nerdeyse sezeryan alacaktı doktorum 😒