Ruruu bi ara deli gibi yiyordum ama bu aralar 33+5 haftaligim iştahım benimde yok gitti gibi bazen kendimi hamile bile hissetmiyorum sirf bebek icin yiyorum.
Bence bu durumun mide yanması, mideye bebeğin baskı yapması ile ilişkisi olabilir diye düşünüyorum artık