İlk aylar hevesle Bio oil aldım sürdüm çok düzensiz bir şekilde 2 ay sürdüysem 3 ay sürmedim 😂hiç çatlağım olmadı dedim şuan 9.aydayım ufa ufak bir anda çıkmışlar tabi yağı felan da sürdüğüm yok artık o kadar olsun dedim tamamen vücuda da bağlı genetiğe de bağlı düzenli kullanıp çok erken catlama da başlayabiliyor hiç kullanmadan çatlaksız da olabilir 😂🤦🏼♀️