piremses34 Nehirim60- ikinci kızım olacak ilkinden kalanlar vardı iki parça bişey daha aldım bitti 24 haftadayım galiba
Elzem123 Nehirim60- 2 kızdan sonra bir oğlumuz olacağı için genel ihtiyaçlar dışında kılık kıyafet alışverişi yapmamız lazım ama daha başlamadım 1 ay sonra başlarım muhtemelen. Şimdilik sadece bir önlük gördüm heves edip aldım 🤭 27 hafta olacağız bizde çarşambaya nasipse.
mavi123_ Nehirim60- 28+3 deyiz. İkinci gebeliğim Dr Aralık sonu Ocak başı dedi ama ben yeni yılda doğsun istiyorum nasipse. Bi kaç gün için bir yaş büyük olmasın yarın okulda kayıt yaparken sıkıntı olmasın diye tabi ama hayırlısı neyse o olsun. Ben daha hiç bişey almadım pekde hazırlık yapmicam sanırım ikinci olduğu için pek heyecan yok 😅
sumeyyehmz Nehirim60- kızım olacak oglumdan kalan beşik bebek arabası küvet vs gbi araç gereçleri var kıyafetleride kuzen ablasndan geldi cogu, hastane çıkışı deepend gögüs ucu kremi alt açma örtüsü biberon emzik lohusa takımı şampuanı aldm indirime girdikçe malum zam üstüne zam herşey sürekli pek bşimiz kalmadı alncak
Nurkhrmnn 26+4 haftalığım 18. haftadan beri serklajlıyım daha hazırlığa başlamadım 31 ekimde kontrolüm var yani 28.haftada ondan sonra başlamayı düşünüyorum 💕
kubos-123 Merhaba bende inşallah Ocak annesiyim 🌸 Benin bi bebek yatağı ve banyo yaparken kullanacağı şampuani , kremleri, bezi vb şeyleri kaldı . Çoğu gitti azı kaldı inşallah 🤲🏼
Nehirim60- Benim ilk gebeliğim daha başlamadım çalışıyorum suanlık diğer az izne çıkınca herşeyini alacağım