edaabykl bende 7 haftalık gebeyim yaşım 40 bugün çok heves ve heyecanla doktora gittim gittiğimde karnımdan baktı bebeği göremedi vajinal yaptı muayene bu kez bebek göründü ama kalp atışı yok dedi ve kanamam da var 1 hafta sonra heeşeye hazırlıklı gel dedi üzgün ama umutlu bi şekilde kalbi atsın diye dua edip bekleyeceğim sizlerde dua eder misiniz miniğimin kalbi atsın beni bırakmasın