sdkaaa ben gebeliğimden 14 ay önce yaptırdım, zaten bir sene bekleme süresi vardı doğum sigortasında. Hamile olduğumda da sigortacıyı arayıp bilgi verdim. Hastane randevularımı medical park uygulamasından alıyorum. Orda zaten sigorta durumu var, kendi sigorta şirketimi seçiyorum. Hastaneye gittiğim zaman banko da ki görevlilere kimliğimi veriyorum, ufak bir ücret (50 tl) ödüyorum. Doktor muayenesi çıkışında da bankoda ki görevliler sigorta şirketinden provizyon onayı alıyor 2 dakika sürüyor bekleyip çıkıyorum. Zaten sigortanın neleri kapsadığını en başta sigortacı ile konuşuyorsunuz.