Hanımlar korktuğum başıma geldi ben eşim oğlum iki üç gündür grip haldeyiz. Çarşamba günü sezeryan olacağım. Bu halde nasıl olacak . Bugün öksürük hapşırık arttı bende. Bu sekidke sezeryan yaparlar mı ertekenir mi ki. Dikkat edelim aman doğum öncesi birşey olmasın dedim dedim iki gündür bu sekildeyiz