Selam güzell anneler 🫶🏼 benimde ilk gebeliğim 18. Hafta olduk kızımla. Dün ilk kez hareketlerini hissettim. 🥹 Zorlu bir süreçten geçiyoruz. Erken doğum riskim var inşallah Mart’ı görebiliriz sizden dua istiyorum 🤍 hepimiz bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım 🥹