visnelicheescake 19 haftalik oldum cinsiyeti henüz bilmiyorum kaç kere farklı dr gittim devlet hastanesinde söylemediler detaylı olucam söylemese özele gidicem diğer gebeligim 13 haftada özelde öğrenmiştim bende heyecan liyim 2026 girersek gerisi çabuk gelicek eminim 2 ay geçse gerisi şu gibi inşallah ama sezeryan olduğu için korkuyorum kim bakacak bir sürü soru var kafamda taşınmak istiyorum ailemin yanına başka türlü çok zor inşallah tasinirim ocak ayına girmeden