springb yani bunu hiç sormadım ama hiçbir devlet hastanesi şu an direkt sezeryanı almıyor galiba yani ancak bebek makat geliş olur terstir vesaire belki öyle oluyorlar her şey yolundaysa önce normal doğumu bekliyorlarmış benim ilk 34 haftada olduğu için erken doğum mecburiyet sezeryandı özeldi