Arkadaşlar 8 ekimden beri adet görmedim ilk başlarda silik çıktı test birde betam 0.9 biliyorum çok dusuk13 Ekim’de aldirmistim kan şimdi yumurtaliklarim orada sanki bı şişlik mi desem bir kitle gibi birşey olurya bağdaş kurduğunda hissediyorum normal mi