çatı muayenesi yapılırken hafif acı gibi rahatsızlık hissettim, doktor suyumun az olmasından dolayı biraz acıyabileceğini söyledi. 38+5im ve birkaç güne sancım gelmezse perşembe belki yatış yapabileceğini söyledi ben normal doğum istiyorum acaba suni sancı mı verilir ne yapılır fikri olan var mı? bir de çatı muayenesi sonrasında yürümekte zorlanıyorum vajinamda çok ağrı başladı minik minik zor adım atıyorum ne zaman geçer?