Kızlar ya gerçekten psikolojim bozuldu artık. 2. Gebelik 7. Haftadan belli ara ara resmen adet oluyorum kırmızı kan geliyo. 3 doktora gittim devlet özel bebek iyi kanama alanı var diyolarlar bebek oynamaya başladı hatta kıpırdıyo oynuyor kanama alanı var deniyo. 11+4 haftalık şimdi baktım kilotum yine avuç içi kadar kıpkırmızı kan. Doktor devamını kontrol et diyo bakıyom. Az geliyo kesiliyor ertesi günü baya geliyo. Yani korkuyorum da bebeğe bişey olacak diye. Başına böyle bişey gelen varmı. İlk gebeliğimde kahve rengi geldi ama 1 2 defada bitti kızımda. Şimdi bunda resmen regl kanı.