anee234 İki hamileliktede mide bulantısı halsizlik çok uyku vardı 3 çoçuğuma 5 haftalık hamileyim hiç bişey hissetmiyorum sadece üşüyorum o kadar böyle drum yaşayan varmı
yorgunamaumutlu anee234 bende aşırı üşüyordum güneşli günde triko giyiyordum şimdi bile ayaklarımda çorap ama hala soğuk gibiler
meyra0608 anee234 ben normalde sıcağı hiç sevmeyen biriydim ama başlarda aşırı üşüyen biri oldum. Şuan 12. Haftadayım hala üşüyorum ama ilk zamanki gibi titreyecek kadar değil. Çok üşüyünce kız olur diyorlar merakla bekliyorum 😁
tugceatlass yorgunamaumutlu anee234 Bende 6. Haftadayım üşüme var hafif pembemsi bir kanamam olmuş sizde oldu mu
yorgunamaumutlu anee234 sabah ilk uyandığımda sıvı kusuyordum halsizlik ve sürekli uyku halim oluyordu ama ben depresif hallere bağladım bu ara biraz keyifsizdim ki hamilelik hormonlarıyla hepsi karıştı birbirine sanırım
saturn0908 Canım ben 7 haftalığım hiç belirti yok öyle ara sıra oluyor o da yeni yeni bebeği gördüm kalp atışını da dinledim bende 4 5 haftalıkken çok üşüyordum