Kızlar bilgisi olan yada aynı süreç de olduğum canım anneler tecrübe ve bilginize ihtiyacım var 🥹💖
Benim 10 gün önce 2 cm açıklık vardı , bugün de kontrole gittik ebe muayene etti açıklıkla alakalı bişey demedi ama çok ilerleme yok aynı gibi geldi , evin uzaksa suni sancıyla başlatalım gece doğurursun dedi , rahim ağzı yumuşamış incelmiş baya da dedi doğum başlamış dedi. Evim yakın olduğu için o zaman evde çek sancını duş alırsın pilatese devam edersin dedi gece bile gelebilirsin yada bu hafta dogurursun dedi . Doktorum da benimle aynı fikirde olup yatış vermedi eve gönderdi zaten öyle çok ağrılı sancım yok bebek hareketli alt taraf da baskı da var ağrı da var ama dk tutamıyorum kızlar çünkü duran bi ağrı değil . Acaba açılma az olduğu için mi ağrım az ayakta zor duruyorum ama mesaneye baskı var gibi baş aşağı pozisyon ama ebe dedi ki çok aşağı da değil başı bilemedim . Şimdi de kırmızı mukuslu sonra kahverengi renk akıntı geldi Buda muayenenin etkisiyle de nişan mı oluyor ? Neler yapayım bilemedim sancı gece daha fazla vajina pelvik ağrı hepsi birbirine karışık bi şekilde fazla ağrım oluyor. Durum bu ne yapayım bilemedim ılık duş falan alıyorum böyle desteklemekten başka bisey yapmıyorum birde doktor Salı son dedi bizim için çünkü kilo alıyor sıkıntı olur doğuramazsın dedi