Kızlar devletin verdigi taksi bu 🤣🤣🤣üçretsiz sarı taksi degil bilginiz yok bu haberden herhalde 16 haftadan doguma kadar dogumdan bebegin 6.ayına kadar evden alıp hastaneye götürüyor hastanede işin bitene kadar bekliyor diye biliyorum kullanan oldumu hiç sadece onu merak ettim anladıgım kadarıyla haberiniz yok bu hizmetten