merve__12 15+5 olduk bugün dünden beri kafamı zor tutuyorum yemek yedikten sonra daha çok oluyor yaşayan var mı canım hiçbir şey yapmak istemiyor böyle olunca keyfim de olmuyor
saricivciv_ merve__12 aynı şeyi bende yaşıyorum boynum ağrıyor başım agrıyor hıcbırsey yapmak istemiyorum yemek bile yiyemedim halsizlşk var gibi
rabisimm merve__12 bende yemeklerden yarım saat 1 saat sonra aynı tarif ettiğiniz şekilde oluyordum baygın gibi kolumu kaldıramıyordum şekerim yüksek çıktı. Evde ölçme cihazımız vardı öyle kötü olduğum zamanlarda ölçüyordum yüksek çıkıyordu şimdi de çok şekerli tüketmemeye çalışıyorum
merve__12 saricivciv_ benm henüz kontrolüm haftaya o yüzden başlamadık biraz ondan da kaynaklı olduğunu düşünüyorum
saricivciv_ merve__12 olabilir vitamin düşüklüğü de yapabılır inşallah geçer gezen gebelere hayret ediyorum imreniyorum benim kafam hep yastıkta