trksrt Hanımlar ilk doğumum özelde olduğu için özeli biliyorum ama ikinci doğumum devlet hastanesinde olacak, bebek doğduktan sonra hemen annenin yanına getiriyorlar mı süreç nasıl oluyor?
Mehmetasaf55 trksrt benim ilk doğumum devlette olmuştu bebeği çıkardıklarında yanıma getirdiler bak annesi diye gösterdiler sonra babaya verdiler
arican trksrt bebek doğunca anneyle ten teması oluyor sonra bebeği götürüyorlar anne kendine gelince odaya çıkarıyorlar anne ben iyiyim kendimdeyim diyince bebeği getiriyorlar bnm öyle olmuştu