Mehmetasaf55 aynı hastanede takipliyim detaylı ultrasonda yaptırdım Elfi hanım çok tatlı bir doktor hep pozitif yaklaşıyor benim randevum 3teydi kızım hiçbir şekilde yüzünü göstermedi ama Elfi hanım baştan savma iş yapmadığı için mesaisi bitmiş olmasına rağmen yüzünü görmeden bu işi bitiremeyiz diyerek 5 buçuğa kadar bekledi benimle beraber bebeğin pozisyonu değişsin diye hastane içinde yürüdü hareketler yaptı yani işini baştan savma yapmıyor tek tek her organı göstererek açıklama yapıyor parmaklarını tek tek sayıyor gösteriyor gerçekten güvenebileceğiniz bir hekim