Merhabalar erken gebelik testi yaptım adet dört gün geciktikten sonra fakat çok çok silik bir çizgiiydi iki gün sonra kan vermeye gittiğimde 48 BT H-G C gördük iki gün sonra tekrardan kan vermemi istediklerinde ise 108’e çıktı bu bir geç yumurtlama mıdır çünkü erken gebelik testi beş gün öncesine kadar gösteriyordu benim bebeğim ne zaman doğacak kaç haftalık ben hesaplamıyorum 9 Eylül‘de Ilk regli döneminin başıydı