Kızlar ben neredeyse 3 senedir paxera kullanıyorum 40 mga kadar çıktık en son 20 mga kadar düştük 10 mg yapacakken hamile kaldım. Ben 6 haftalık hamile görünüyorum son 4 gündür ilaci içmiyorum çünkü yeni öğrendim hamile olduğumu hemen de bıraktım ilaci. Ancak benim durumum panik atak anksiyete bana etkisi aşırı ishal, mide bulantısı ve karabasan gibi düşünceler sarıyor. Yemek yiyemiyorum elim ayağım elektrik çarpması gibi oluyor ve hemen tuvalete koşturuyorum benim gibi olanlar var mı çözüm nasıl buldunuz sanki ölecek gibi hissediyorum :(