Deniiibayyy düşüklüğü derken kaç mesela?? Benimde çok çalışıyor tiroidlerim değer olarak Tsh: 0,0 bazen 0.1 gibi çıkıyor. Hali hazırda ilaç kullanıyorum. Graves hastasıyım ve bunun tedavisi 1 1,5 sene ilaç kullanımı. Bende gebelik düşünüyorum ama doktorum pek sıcak bakmadı çünkü yine ilaç kullanmam gerekiyor hamilelikte düşük doz kullanılıyor. Bende beklemek istemiyorum ama bi endokrinolojiye gideceğim bakalım ne der.