Selam güzel anneler
7+4 deyim aşırı iştahsızlık ve tam sofraya oturduğum an yemeğe isteksizlik oluyor saniyelik. Aşırı halsiz ve enerjim yok benim gibi olan var mı ne önerirsiniz
Kızıma hamileliğimde böyle değildim çok kolay geçti hiç böyle şeyler yaşamamıştım ama bu hamileliğim çok farklı acaba erkek mi 🙈