Sss1947 hepsini deniyim olmadı 😅😅 şöyle birşey var aslında kimyasal geçiriyorum sanırım betada düşüş oldu bir bayanda yazdı kimyasal ise testlerde yavaş yavaş pozitiflik gidiyor diye ona bakicam hala silik çizgi mi diye hafta çarşamba normalde regl günüm olursam kimyasal geçirdim olmuş oluyorum