anneolmakisteyenben77 Kızlar detaylı ultrason için kime gittiniz ben perinatoloji randevu bulamadım özelde de yüksek fiyat söylediler İzmir de öyle bildiğiniz gittiğiniz yer var mı ?
aprilbaby anneolmakisteyenben77 2 li taramayı şehir hastanesinde yaptırmıştım haftaya kadın doğuma gidip soracağım yapıyormu orası diye özeldeki doktorum 2 doktor önerdi yoksa onlardan birine gideceğim ama onlar özel o yüzden şansımı önce şehir hastanesinde deneyeceğim
gunes866_ anneolmakisteyenben77 eğer ıkılı tarama ise buca kadın doğum yapıyor ama detaylıysa devlette yok bende bulamadım
sema_asaf anneolmakisteyenben77 Tepecik hastanesi yapıyor ilk çocuğumda oraya yaptırmıştım 2.de de henüz detaylı zamanı gelmedi ama oraya randevu bulmak için cabalayacagim
Sultiss00 anneolmakisteyenben77 ben alsancakta doktorumun önerisiyle soner recai beye gittim çok memnun kaldım 1 saat sürdü detaylım
anneolmakisteyenben77 aprilbaby şehir Hastanesi’ne hiç gitmedim de doktorum dokuz Eylül de özel olarak bakıyorlar dedi orası da ücretli diye duydum prof baktığı icin
anneolmakisteyenben77 gunes866_ ikili tarama yaptırdım da detaylı için önceden randevu alın zor oluyor randevu alması dediler o yüzden devlette de sıra bulamayıp yaptiramayan çok varmış ne yapmalıyım merak ediyorum
gunes866_ anneolmakisteyenben77 valla ben şuan bucaya tekrar perinatoloji randevu aldım. Çünkü detaylı zamanım gecmiş önlem amaclı geldim varsa devlette bı hastanede sız yönlendirin dıcem. Cunkı Özelde karsılıcak durumum yok devlette de eskiden tepe ciğer gidiyordun o anlasmalı bı yere yönlendiriyordu şuan oda yokmuş kaldım öyle ortada
babyshark__ anneolmakisteyenben77 dokuz Eylül’de fiyatlar nasıl bilginiz varmı özeller kadar pahalı değildir bence
anneolmakisteyenben77 gunes866_ evet gerçekten çok pahalı 5 bin TL falan istediler bilmiyorum bende galiba önce devlete kadın doğuma gidip yönlendirme isteyeceğim başka gidecek yer de bilmiyorum
gunes866_ anneolmakisteyenben77 bi dene ama zaman kaybetme randevular nerdeyse hiç yok 15 atıyor dırek.
aksakallardan sema_asaf tepecigin perinatoloji randevularinda detaylı ultrason yapılmamaktadır yazıyı hiçbir devlet yapmıyor şehir hastanesi dahil daha evvel hafta gittim öyle ortada kaldım. Alsancak mr diye bir görüntüleme merkezine gideceğim 4binmis
anneolmakisteyenben77 aksakallardan iyiymiş aslında 4 bin en uygun orası galiba şu an araştırdiklarima göre
ElifBD anneolmakisteyenben77 hayır yapmazlar 2 li tarama yapıyorlar ama detaylı yok. Sadece Manisa şehir hastanesi yapıyor oda sıra bulmak imkansız gibi
15531211 anneolmakisteyenben77 merhaba geçen ay yaptırdım Bayraklı’da Ali karaege ye 3500 dü çokda iyi ilgiliydi tavsiye ederim