Daha önce 2 tane düşük 1 tane kürtaj oldum. Hiçbirinden sonra da beklemedim. Yani kürtajdan sonra 40 gün geçmesi gerekiyor tabi herkesin aynı değil benim kanamam erken bitmişti. Bir yerde şey okumuştum rahim kendini toparlamadan zaten hamile kalamıyormuş. Biz de korunmadık hiç ama çok da kısa sürede hamile kalmadım. Benim farklı problemlerim vardı ondan olabilir kan pıhtılaşması vs. Tabi doktora sormakta fayda var.