Sehkr tedbiren kullandırılıyor. Ben 1 düşük yaptım dr.lar olabilir herkes yapabilir dediler bişey olmaz dediler ikinciye hamile kaldım 2 tane dr değiştirdim bişey demedi biri tedbiren progestan verdi onu kullandım sonrasında muayneye gittiğimde bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim dr.um bana tam olarak şunu söyledi keşke kan sulandırıcı başlasaydık kan pıhtılaşman var büyük ihtimalle, eğer düşük doz bile kullansan büyük ihtimalle kalbi durmazdı kan pıhtılaşması yoksada sulandırıcının zararı olmazdı önceki düşük olduğu için bu sefer progestan yerinde tuttu ama kalbi dayanmadı. Bunu duyunca dünyam başıma yıkıldı bir can için nasıl keşke diyebilirsin ya ben neden sana geliyorum ben niye kontrol oluyorum bilmediğim için sana sığınıyorum. Tabiki ordan çıkar çıkmaz genetik testler yaptırmaya gittik daha kürtaj bile olmamışken. Sonrasında 1 sene boyunca hamile kalamadım yumurtlama tedavileri gördüm olmadı en son hsg rahim filmi çekildim büyük ihtimalle kürtajdan sonra enfeksiyon kaptım tüpüm tıkanmış ama pcos olduğum için 1 sene boyunca buna yoruldu, hormon tedavileri beni mahfetti harcadığım onca para piskoloji bozukluğu çabasıydı. Binlerce şükür rahim filmi çekildiğim ay hamile kaldım ve şuan kızıma 30 haftalık hamileyim. Ama 2 düşük yaptığım kan sulandırıcı iğne kullandığım için hamileliğimi yatarak geçirmek zorunda kaldım evden dışarı çıkamıyorum 2 kayıptan sonra hergünüm korkuyla geçiyor. Siz siz olun maddi imkanınız varsa genetik test yaptırın. Böyle bir gücünüz yoksada kan sulandırıcı zarar verir diye düşünüp dr.unuzun verdiği kan sulandırıcıyı sorgulamayın Rabbim karşınıza tedbirli bir dr çıkarmış.