Merhaba arkadaşlar 37+1 haftamdayım henüz açılmam yok geçen hafta doktor daha kanala inmemiş dedi nts dede sancım çıkmadı ama bir kaç gündür belime ağrı giriyor ve bebek karnımı iki tarafdan dışarı itip aşırı hareket ediyor sancı esnasında basenlerime ağrı geliyor regl sancısı gb bir dakika kadar sürüp gidiyor günde 4-5 kez oluyor sizce kasılma yada sancı mı ilk hamileliğim anlayamamaktan korkuyorum