gulayyb 2kizannesi30 çikolata çok yedim gece gündüz kendim çok kilo almadım 4 kilo sadece bebek nasıl bu hale geldi çikolata etkili mi bu kadar bilemedim 😅
Hamdiyevural gulayyb kilosu iyi maşallah bnde 26 da baktırdığımda 740 gram demişti minyon tipli olduğum için doktor sorın görmedi
gulayyb tugba6333 bugün şeker yüklemesi yapıldı yarın sonuç için gideceğim hiç söylemedi şekerden olabilir diye ama bu ara tatlıyı çok yedim çikolata aldırır dedi
smyrgkc gulayyb hayır çok şukür sağlıklıyız , şeker yüklemesi yaptırmadım ben . ama şekerim yok sadece kansizligim var bugün kontrolum vardı bebeği besledigin için sana bişey kalmamiş dedi doktorum.
gulayyb smyrgkc benimde şükür bir sorun çıkmadı 17 kasıma randevu verdi merak ediyorum ne kadar büyüdü 🥰
gulayyb mor_menekse1 çıktı hiç bi sorun yok dedi ama bi kaç Dr arkadaşım var onlara gittim her cihazda başka gram söylediler cihazdan cihaza değişiyor dediler