zehradem 6+3 günlük hamileyim bana verebileceğiniz tavsiyeleriniz var mı anne olanlar ve anne olmak üzere olanlar. ☺☺
crazygirl zehradem ya daha çok başındasın canin bende 6 haftalıkken hep derdim zaman nasıl geçecek nasıl alacam kucagina ve şimdi 33 hafta olacam çok şükür bir şekil zaman geçiyor stres te uzak dur güzel bir hamilelik geçirsin inşallah
sevgitekes zehradem kalp atışını duydunuz mu bende 5+6 yım 13 ekimde gitcem ilki boş gebelikti çok korkuyorum inş tekrarlamaz
zehradem crazygirl Sağol canım sen de inşallah sağlıkla kucağına alırsın. Ben tavsiye üzeri sordum. Yapmam gereken ya da yapmamam gereken bir şey var mı diye sizler daha iyi bilirsiniz☺
zehradem sevgitekes doktorum 2 hafta sonra duyabilecegimi söylemişti benim 2 haftam geçti 1 hafta sonra randevum var bir aksilik çıkmazsa duyacağım. İnşallah o güzel sesi sen de duyarsın 🙆♀️
MrsG Benim de 7+2 oldu saat 00:00 itibari ile. 🙈 Kalp atışını duymadan çok kaptırma canım kendini. Bende bir hevesle gittim ama kalp atışını alamadık henüz. Geriden geliyor olabilir dedi. Bu hafta sonunu bekliyoruz. Her duruma alıştırdım kendimi. Sağlıklı olmasından başka birşey istemiyorum. Allah sağlıklı evlat nasip etsin inşallah hepimize 🙏🏻🙏🏻
MrsG zehradem galiba öyle. 10 gün sonra tekrar bakalım dedi. Cumartesi gününü bekliyorum inşallah duyarız 🙏🏻
Memmedova Oncelikle tebrik ederim..insaAllah sag salim alirisiniz kucaginiza..benim tavsiyem şu ilk haftalar biraz riskli oluyo zamaninizin cogu hissesini dinlenmekle gecirin araba otobuse cok az binin kisacasi bebek rahime tam tutunana kadar bol bol uzanmanizi tavsiye ederim ben.benim başım çekti cunki ilk hafta gezmelerinden