cakmak81 Kızlar merhaba 14. Haftamdayım ama 11. Haftamda çatlağım olmuştu iç karnımın olmadığını söylüyorlar çünkü karnım bayağı büyüdü şimdi ise karnımda 2. Defa tuhaflık hissediyorum acaba hareketini mi hissediyorum anlamadım ?