Pskk Kızlar 16 haftalık gebeyim bugün Nilüfer doruktan doğum paketi satın aldım. Ücreti 74.500. Normal-Sezeryan farketmiyor. Her şeye zam gelmiş. Bilginize…
asey232_ Pskk baya zam gelmiş başta alsan ne kadarmış peki ben 79+ 5 de 4 sezeryan olduğu için 84 bine almıştım
Pskk Blossommm hayır 4.aydan itibaren muayeneler, detaylı ultrason, şeker yükleme testi ve nstler var.
Pskk asey232_ gebeliğimin ilk zamanlarında almış olsaydım 79 bine alacaktım ama ben Fetal dna yaptırdığım için ikili-üçlü yaptırmama gerek kalmadı. O yüzden 4.Aydan başlatmak için beklemek zorunda kaldım.