Dün uyandığımdan beri kasık ağrısı ve açık kahverengi mukuslu akıntı geldi 2-3 kez gelince doktorum hastaneye çağırdı ilk kez nstye bağlandım ve ilk kez alttan ebe hemşire beni muayene etti baya bir gerildim yumuşama olduğunu ama açıklık olmadığını söyledi . Geçen hafta 31 . Hafta muayenemizde 2 kg olmuştuk bir iki hafta önden gidiyor endişeleniyorum o yüzden cuma doktor muayenemiz var bu durumları yaşayan oldu mu? Geçen haftaki muayenede rahim ağzında bir problem görmemişti sanki çok az su sızıntısı da oluyor evham mı yapıyorum bilmiyorum😔