Merhaba kızlar
37+3 bugün doktor kontrolünde 3300 gr dedi
13 günde 600 gr almış
Bu hızla giderse 4 u geçecek diye korkmaya başladım
Çatım nornal doğum için musaitmis ancak sanmıyorum 4 kg falan olursa normal yapabilecegimi
Belimde sorun var l5l6 düzleşmesi var fıtık var mı tam emin değilim ama azıcık iş yapsam (hamile degilkende) çok ağrım oluyordu şimdi daha çok oluyor bu da kafamı çok karıştırıyor