ruyyaa Bebeğin cinsiyetinin kız olduğunu öğrendim şimdiden ismini netleştirmek istiyorum. Sizce Alin mi? Nisan mı? Nil mi?
annesininincitanesi ruyyaa Nil ismine bayılırım çok zarif 💓 ama diğer isimler de kötü değil onlar da güzel, sadece en güzeli bence Nil 🌸