Merhaba. Ben bugün tam 9+1 haftalık gebeyim. 6. Haftada kanama şikayetiyle hastaneye gittim yatış verdiler. 3 gün kadar tedavi gördüm. Kanamam kesildi fakat kese etrafında halaa bir kanama alanı vardı. Progestan fitil kullanıyorum. 9. Haftaya kadar geldim fakat 6. haftamdan beri her kontrolde kanama alanı devam ediyor. Korkuyorum bebeğime birsey olur diye günlük ihtiyaçlarım dışında hicbirsey yapmıyorum kendimi yormuyorum. Benimle aynı şeyleri yaşayanlarla yorumlarda bulusalım :( Doktorunuz sizin icin ne önerdi ne yapabilirim?