Htctsbk normal olursa 38 sezeryan olursa 20 küsür günümüz kaldı fitik olduğu için akibetim beyin cerrahinin raporuna kaldı 34+4uz suan eksiklerimz çok az kaldı 3 5 bişey yarın nasipse babasıyla onlarida halledicz miraç imizi bekliyoruz hayirlisiyla gelsin inşallah hepimizinki 😍😍😍