Bebivekedi 33 haftalık gebelikte ciddi bogaz ağrısı ve hafif grip gibi hissediyorum evde ne yapabilirim ne kullanabilirim acilll
Beyzz24 Bebivekedi Bebivekedi ıhlamur içebilirsin bende aynı şekilde hastayım bir de öksürük var. Ihlamurun içine 1-2 tane mandalina suyu sık biraz bal ekle tadı da güzel boğazı da yumuşatıyor. İnşallah iyi gelir 🫶🏻
Papatyam_8 Bebivekedi boğazını sıcak tut sıcak çorba iç ve ıhlamur günde 1-2 fincanı geçmesin ama bende olmuştum ilaç alamıyoruz malum bide bol bol meyve yedim çok şükür toparlamıştım geçmiş olsun
Baklavaseverim Bebivekedi Aşkım pastil kullanabilirsin sadece malesef doktoruna yaz istersen gebelikte kullanılan boğaz spreylerinden önerebilir
Btlgkmnn Bende aynısını sordum ama kimseden cevap yok c vitaminli meyveler de tüketemiyorum mide yanması yapıyor
Bebivekedi Btlgkmnn inan iyide gelmiyor delirmek üzereyim ılık limonlu çaylar ballı sütler içtim ama yok
Btlgkmnn Bende ıhlamur içtim ballı limon yaptım biraz boğazım yumuşadı ama şu an ateşim var halsizliğim çok arttı eşim gelince acile gidicem dayanamıyorum
Beyzz24 Bebivekedi korkmana gerek yok canım dediğimi yapabilirsin benimde asitli meyvelerde midem yanıyor öyle tüketince bi sıkıntı olmuyor. 36. Haftadayım tüp bebek tedavisiyle hamileyim 😊💕
Bebivekedi Papatyam_8 eşim sağolsun çorba yaptı ıhlamur içtim üstüne mandalina yedim azıcık gözüm açıldı çok kötüymüş ilaç alamamak
Papatyam_8 Bebivekedi oh çok güzel bol bol meyve ye çok faydasını gördüm gerçekten evet ilaç alamamak çok kötü ama ona rağmen iyi ayaklandım dedim iyileşince
Bebivekedi Beyzz24 çok teşekkür ederim sağlıkla al kucağına siz yazınca eşime aldırdım içtim gerçekten iyi geldi
Beyzz24 Bebivekedi çok geçmiş olsun. Sende sağlıkla al kucağına inşallah canım. Salgın varmış zaten 2 haftadadır grip öksürük geçiyor gibi oluyor tekrarlıyor dikkat et kendine 🫶🏻
Bebivekedi Baklavaseverim doktoruma ulaşamadım nöbetçi olduğu gün muayenem var o zaman sorarım eczaneye sorduk sadece parol dedi ıhlamur dedi
Baklavaseverim Bebivekedi Ama ıhlamur günlük 1 bardak fazlası tüketilmiyor aklında olsun bir tane sprey kullanıyordum ben yeşil çocuk spreyi hamileyken de unuttum ismini T ile başlıyordu
Baklavaseverim Bebivekedi Tantum verde çocuklar için olanmış baktım gidince bi onu sor doktoruna benim doktorum yazmıştı ama senin sürecini doktorun daha iyi bilir tabi