aslioran Kızlar merhaba, uygulamaya göre 5+2 gebeyim iki gün önce betam 419 geldi tekrar baktırmadım ama bu perşembeye randevu aldım sizce bebek görünür mü? Siz ilk ne zaman gördünüz?