Kızlar bebekler refleks olarak da emme isteği gibi ağız hareketleri vs. yaparmış. Yani bebeğin her o tarz hareketleri acıktığı anlamına gelmezmiş. Bebeğim 2 aylık. Madem refleks olarak da yapabiliyormuş bebekler ben onun aç mı tok mu doydu mu doymadı mı bunu nasıl kesin şekilde anlarım ? Bebeğin her ağlayışı acıktığı anlamına da gelmiyor çünkü. Bunu anlamanın net bir yolu var mı ? Bazen emme hareketi yapıyor emzirmeye yelteniyorum istemiyor ağlıyor. Bazen ağlamadan göğsümü veriyorum emiyor falan. Napıcam