ylmzynp eğer acilde kanı verdiyseniz bazı aciller değeri belli bi sayıya kadar ölçebiliyorlar 1000 den büyük değer demek istemiştir.
Benzer durumu bende yaşadım haftaiçi poliklinikten kan verirken 2232 çıkmıştı daha önce dış gebelikler geçirdiğim için temkinli davranmak istedim iki gün sonrası haftasonu olduğundan acilden kan verdim >3000 olmuştu değer, kafamız iyice karışmıştı tekrar dış gebelik geçiriyorum diye korktuk Pazartesi’yi sabırsızlıkla bekledik.Doktor acil belli bi değere kadar ölçüm yaptığı için bazen böyle hatalar verebiliyor ölçtüğü değer de 3000 den büyük demek istegi👍 Çok şükür keseyi filan normal rahim içinde görmüştük 🙏
Darısı size inşallah içinizi ferah tutun 🎈