Kızlar 20 Eylül günü hafif adet sancısı gibi sancılarm vardı gecesine kasılmalarım başladı 1 gibi artık tam anlamıyla doğum sancısıydı .Her sancı gelişinde bebek toplanıyordu ama genel olarak iyiydim kalktım duş felan aldım hazırlandım hastaneye 3.30 da vardık doğum odasına alındım yatış yapıldı açılmam vardı kaç cm oldugunu söylemediler neyse ben odaya geçtim plates topuyla felan egzersiz yapıyorum artık sancılarım sıklaşmıştı her sancı gelişinde derin nefes aldım verdim belime sıcak su tuttum ebelerde kontrol ediyodu sürekli sağolsunlar iyilerdi sonra ıkınma isteği gelmeye başladı ebeleri çağırdık doğum başlamıştı Ebe suyumu patlattı doğum esnasında karnıma felan bastırmadılar kesi olmaması için kendim ıkındım o kısım zordu ve kesi olmadan doğurdum çok şükür 3 dikiş atıldı orayı toparlamak için . Sabah 6.15 de kızımı kucağıma almıştım 21 Eylülde doğdu 2. Doğumum hızlı geçti gerçekten denildiği kadar varmış .Şuan 29 günlük olduk bile darısı sizlere kızlar🥰😍