Gzmerdm 24 cü haftadan beri su azlıgından tedavı goruyorum hergun serumlar takılıyor kan sulandırı iğne oluyorum suyumuz yukselmek bilmiyo.ve bugunku kontrolumuzde tekrar bi üç gundaha hergun seruma devam dedı doktorumuz ve 34 cü haftayı zor görücez dedi dünyam yıkıldı çok moralım bozuk napıcam bilmiyorum ne yapmalıyım.herseyı denedım havuc suları armutlar ayran dınlenme herseyı yaptım ama yok.28 ci haftadayız suan 1228 kg suan bebegım 34 veya 33 te dogum olsa bebegım saglıklı olurmu acaba başına gelen yada bılgısı olan varmı kızlar
Hulyalp Gzmerdm canim endiselenme sen elinden geleni yapiyosun. Onca erken dogan bebek var hele ikizler daha kucuk doguyor dusun. Sen doktorun dedigini yap tevekkul et bekle. Uzuntu stres daha cok etkiler bebegini. Gecmis olsun
Gzmerdm Hulyalp inşallah canım butun dualarım bebegım için inşallah iyi olucak ama tedırgın olmamakta elımde degıl