
Kızlar ben son adet tarihime göre 7+0 da hastaneye gittim rutin kontrol için ama doktor 5+3 olduğumu söyledi kese yavaş büyümüş dedi vajinal ultrason ile baktı ve kalp atışını açtı normal mi 5+3 te 🥺🥺 görüntüye bakarak bişey der misiniz doktor kalp atışı hızlı yavaş iyi kötü bişey demedi. Hayatımda duyduğum en güzel melodiydi 😍 siz ne zaman duydunuz acaba ?