Beyzannn benim 22 ekimdi regl olmadım hala test yapmıştım silikti doktora gittim kan almadı testi gösterdim bozuk duruyor pozitif değil gibi dedi ısrar ettim yine de kan almadı git 1-2 gün bekle olmazsan gel dedi 🥲 moralimi çok bozdu Pcos var diye bende gecikme normal dedi ama benim çok nadir gecikir birde bu ay 15 ekimde kasıkta sızlamalarım bel ağrım akıntılarım başladı hep devam etti kaşık sızlaması daha yeni kesildi şuanda bel ağrım göğüs batmam var bunları söyledim akıntı enfeksiyondur dedi Göğüsüm içinde Meme hastalıklarına git bunla bşr ilgisi yok dedi bende bşr daha test yapmadım