Kızlar gebeliğimi yeni öğrendim 2 günde bir kan veriyorum hatta daha bugün verdim 860 çıktı değer eve geldiğimde tuvalete gittim pıhtılı kahverengi akıntım oldu normalmı ağrım sızım yok ama çok endişelendim ilk gebeliğim olucak çok korktum yaşayan varmı bu durumu